###GOOGLEMAPS###

Verstuikte enkel

Bij een verstuikte enkel zijn de enkelbanden opgerekt, bijvoorbeeld na een misstap of val. Hierdoor ontstaan er kleine scheurtjes in de enkelbanden. Na een week of twee kunt u meestal weer gewoon lopen. Echter een verstuikte enkel kan aanhoudende klachten geven of chronisch worden.

Fysiotherapeutische behandeling bestaat vooral uit bestrijding van pijn en zwelling. Bij een zwaardere verstuiking is meer ondersteuning nodig. Begin na de blessure zo snel mogelijk met koelen.
Wanneer u aanhoudende of chronische klachten hebt, is behandeling en begeleiding door een fysiotherapeut gewenst.

Voor meer informatie kijkt u op:

Hamstringblessure

Bij een acute hamstringblessure ervaart u een plotselinge felle pijn aan de achterzijde van het bovenbeen. Vaak ontstaat zo’n blessure tijdens het sporten, meestal bij explosieve bewegingen als sprinten, remmen, wenden en keren.

U voelt een felle pijn en soms wordt de plek dik en blauw. Indien de spier gescheurd is, kan een operatie nodig zijn.
Fysiotherapie kan helpen bij het voorkomen, diagnosticeren en behandelen van een hamstringblessure

Meer informatie kunt u vinden op:

Voor een afspraak of meer informatie kunt u terecht bij meerdere van onze fysiotherapeuten. Ben u een sporter, maak dan een afspraak bij Roel Kamp.

Voor het maken van een afspraak kunt u terecht bij meerdere therapeuten. Bent u een sporter, maak dan een afspraak bij Roel Kamp.

What do you want to do ?
New mail